Home Bez kategorii środki transportu lądowego po angielsku

środki transportu lądowego po angielsku

by admin 26 listopada 2017
Jazda na pojeździe jest jedynym środkiem transportu, który pragnie mimo wszystko bardzo sporo wysiłku i spala wiele kalorii, dlatego przydatna jest poważna dieta rowerowa. Jest zatem te doskonały sposób dla pań, jakie chcą stracić kilka zbędnych kilogramów. A ludzie, jacy zamierzają mieć rower jedynie jako materiał transportu lub hobby, powinny zwrócić szczególną opinię na menu, aby wypady rowerowe ich zbyt daleko nie wycieńczały. Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek, którymi powinny się kierować osoby prowadzące wielkie dystanse na rowerze. Oto dieta rowerowa dla miłośników drogi na rowerze:

Śniadanie.
Nie bez sensu powtarza się, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w rytmie dnia. Zajmuje ono za zadanie przyniesienie nam działalności na resztę dnia, a pozostałe posiłki tylko tę energię uzupełniają. Świetnym lekarstwem będzie między innymi muesli z dodatkiem bananów i rodzynek lub zupa mleczna z makaronem (koniecznie al dente).
Przekąska.
Wyróżniając się na rower, właściwie jest myśleć o dobrej przekąsce, która przyda nam energii i zadowoli nagły głód. Pierwszym jej elementem powinny być węglowodany proste, dlatego reklamuje się spożywanie dojrzałych bananów lub kanapek z dżemem i miodem. Jeśli zaś idzie o warzywa, optymalnym wyjściem będą pomidory i czerwona papryka.
Kolacja.
Po ciężkiej przejażdżce możemy być potężny głód. Aczkolwiek nie należy przesadzać z życiem tuż po wysiłku fizycznym. Zaraz po przyjeździe z uwagi rowerowej wystarczy sok pomarańczowy lub zbożowy batonik (na przykład Corny). Do sytego obiadu zasiadamy a później, gdy już odpoczniemy po wysiłku.
Nawodnienie.
Przede ludziom nie wolno zapominać o odpowiednim nawodnieniu organizmu. Najważniejsze jest, aby już przed wyprawą na rower wypić odpowiednia ilość płynów. Najciekawszym rozwiązaniem będzie właśnie woda, żyć chyba odpowiednie napoje energetyzujące dla sportowców. Trzeba jednocześnie być osobę tego, że mężczyzna chce dziennie około 2 litrów wypitej wody (w zależności właśnie z płci i masy ciała), a skutki ewentualnego odwodnienia, zwłaszcza w warunkach wysiłku fizycznego, momentalnie zmniejszą naszą wydajność, poczujemy się spokojni i pozbawieni energii.

Dieta rowerowa zawierająca przedstawione przeze mnie projekty nie ma tak zastąpić normalnych posiłków, wręcz przeciwnie. Nie chodzi się jednak przejadać! A dla kobiet, które są zainteresowane wybraniem najwłaściwszej dla siebie diety rowerowej, polecamy spotkanie z dietetykiem, który dobierze nam rodzaje posiłków w taki podejście, żebym stary kiedy najodpowiedniejsze właśnie dla nas, nie a dla statystycznej osoby.